SAD-HAPPY-SAD

Publicerad 2013-10-25 19:49:21 i Allmänt,

Get ready for an update! 
 
Ja, vad har jag egentligen gjort de senaste dagarna. Inte mycket känns det som. Kommer inte ens ihåg när jag senast bloggade men men. Kan iallafall berätta vad som är anmärkningsvärt.. som alltid, haha! 
 
I onsdags så var jag och Sofia i Miramar för att shoppa lite inför kommande högtid, nämligen Halloween - kusligt värre! Tänker inte berätta vad jag ska klä ut mig till, inte än i allafall, så får isåfall se bilder senare, hehe! Jag ge er dock en ledtråd att jag köpte en vit ganska pösig blus och en svart skjorta som jag ska klippa lite i. Här i Spanien är Halloween ganska stort (känner jag iallafall) och när jag har hört förslag av kompisar i skolan så är det verkligen satsiga saker de ska klä ut sig till! Iallafall Sofia hittade ingenting riktig än pågrund av att jag tror inte hon har riktigt bestämt sig än vad hon ska klä ut sig till men det får ni också se i bilder sen. Jag vill att han ska klä ut sig till en nyckelpiga men vet inte om hon tyckte om den ideen så mycket, haha! När vi kände oss klara med Miramar tog det ca 1 och 1/2 timme för oss att komma hem och vi båda höll nästan på att somna på bussen för att vi var så trötta. När vi kom hem gjorde vi inget speciellt. Jag har börjat kolla på NEW GIRL!! Så bra! Så kollade på några avsnitt av det! Det är så roligt, gapskrattar typ hela tiden och Sofia undrar varje gång vad det är för fel på mig. Haha! Sen berättade Mammen massa saker för mig och Sofia när vi satt vid matbordet som var så roliga. Orkar inte berätta om det så ni kan läsa det på Sofias blogg: www.brb.blogg.se  
 
Torsdag hände verkligen ingenting märkvärdigt! Var dock ganska effektiv när det gällde pluggandet. Så det var kul! Vid 19 började tennisen så var en timme på den innan jag gick hem igen och kollade på lite serier. 
 
Idag, Fredag, har verkligen varit en upp och ner dag... Glad, ledsen, glad, ledsen. Så har hela dagen varit ungefär. Dagen började bra, fint väder, glad etc. Fick sedan reda på en grej som gjorde mig arg, ledsen, depp allting negativt som man egentligen kan komma på. Orkar inte förklara var det var men man kan iallafall säga att har aldrig varit med om det tidigare - first time för everything.. Humöret gick dock upp lite senare. Väntade på Sofia i ca 1 timme och fick sällskap under timmen vilket gjorde det hela lite roligare, hade även ett litet vattenkrig och jag vann! Efter skolan gick jag och Sofia och köpte lite presenter till Lucia som fyller år imorgon! Förhoppningsvis så ska vi kanske baka tårta ikväll som jag och Sofia skulle få hjälpa till med! Dock känns det som jag och Sofia förstör deras tårtplaner eftersom hon ör gluten och jag är nöt alergisk, haha! men men..! Just nu gör jag verkligen inte mycket. Sitter i Sofias rum för omväxlingens skull och bloggar, lyssnar på musik, chattar etc. Och nu alldeles ska jag hoppa in i duschen och börja fixa mig för LA NOCHE DE SALSA! Tagga! 
En liten rolig bild från min nya favoritserie! (Viggan tänkte på dig när jag började se, och förlåt för mitt stavfel! Men du vet ju att jag gick särengelska.. ;) Haha <3) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela