TISDAG

Publicerad 2013-10-09 10:32:04 i Allmänt,

Tisdagen rullade på som vanligt, dock så var jag så extremt trött hela dagen. När vi hade svenska lektion i 1 h 20 min, kände jag att ögonlocken rullade ner ett antal gånger. Satt bara och kollade på klockan och räknade ner minutrarna så jag inte behövde skämma ut mig själv genom att somna och slå huvudet i bordet eller nånting, haha! Somsagt så är Tisdagar min längsta dag och jag slutade klockan 16.30. Vid 17 började min andra salsa lektion, tyävrr så missade jag förra gången så det var lite svårt att hänga med på vissa steg ibland men jag tycker jag ändå fick till det sen. Juste jag glömde berätta att på kultur lektionen idag så gjorde vi en liten "utflykt", vi gick nämligen till ett café och åt churros med choklad. Eftersom det är just en kultur kurs så ska man testa på den sanska kulturen och vad den har att erbjuda, och just den här dagen blev det churroz. Har ätit det en gång förut på sergelstorg i Stockholm men då var det inte alls lika gott som här. Dock orkar man inte äta så mycket eftersom det är friterad deg så blir det ganska mäktigt. 
 
Idag står det mycket men lite på schemat. Lite på mitt lektions schema men mycket på mitt "to do" schema. Har nämligen bara två lektioner idag och den första börjar 11.20 , sen har jag den andra vid 13 nångång och då slutar jag 14.30. Dock efter det måste jag stanna kvar i skolan för jag har hur mycket som helst att plugga..! Inte ens roligt. Jag har 5 prov/inlämngar från och med nu till nästa vecka (fredag). Kill me now liksom.. Aja, det är väl bara att stå ut I guess. Men nu måste jag börja göra mig iordning för att strax gå till skolan. Hoppas ni alla får en super bra Lill Lördag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela