TO SUM IT UP

Publicerad 2013-10-28 23:47:27 i Allmänt,

Detta är en bild med fyra bilder från de två senaste dagarna. 
 
Högra nedre hörnet: Jag och Sofia skulle köpa present till Lucia, vi var då i Svenska butiken och skulle köpa lite godis. Då fick vi varsin hjärtformad klubba av kassören. Han blir alltid så nervös när vi kommer och vänder och vrider på sig och i sista sekund när vi, den här gången skulle gå ut genom dörren, gav han klubban till oss - Så sööt! 
 
Vänstra nedre hörnet: Detta foto är från igår när jag och Sofia höll på och klippa och klista, ja eller mest klippa, min halloween dräkt till halloween (ganska så självklart). Hade nämligen köpt en svart skjorta för jag hittade ingen svart väst och på ca 1/2 timme lyckades jag och Sofia göra den svarta skjorta till en ganska så good looking väst! Min outfit är inte så spexad och man kanske inte ser direkt vad jag är, men jag blev iallafall nöjd, och nu ser ni ett litet smakprov vad jag kan vara - du you have a guess? 
 
Högra övre hörnet: Fotot taget från idag. Vi flickor hade håltimme och alla hade precis haft prov så vi kände för att gå ut i solen och ta några foton. Efter ca (vad det kändes som iallafall) 1/2 h så var vi klara. När vi tog en bild så blev en inte nöjd, så när vi tog en annan bild så var den andra inte nöjd. Haha, tillslut så blev alla nöjda (förhoppningsvis, haha! Fina tycker jag alla blev iallafall!) Somsagt så har jag inte gjort så mycket i skolan idag. Haft tre lektioner, varav på två av dem så hade jag prov. Den sista var matte som också gick ganska smidigt fram. Så en ganska chill skoldag helt enkelt. 
 
Vänstra övre hörnet: Denna bild är tagen precis just nu, eller för ca 10 min sen. Jag och Sofia var så otroligt sugna på Oboy och eftersom Sofia fick 1,1 kg Oboy av sina föräldrar när de var här så har vi en del att dricka kan man säga. Därför har det nu blivit en vana, som en kvälls dryck, att dricka oboy. Får även ursäkta för våra fina ansikten men en ursäkt har vi faktiskt. Båda har vi varit duktiga och tränat och varit hurtiga. Sofia var på ett cirkelpass i skolan som hon beskrev som "sjuukt jobbigt men så himla roligt att hon kunde göra det varje dag". Jag själv har haft min tredje tennis träning. Den var kul men lite rörig ibland, haha! Men förhoppningsvis förbättrar jag mig ändå, trots att vi gör samma övningar varje träning. 
 
Aja, det om min dag och dessa bilder. Nu ska jag antingen gå och sova, vilket jag skulle behöva eftersom jag är så extremt trött. Eller så ska jag kolla på ett till avsnitt av New Girl. Dock fungerade det inte förut så om det inte för det så sover jag, och om det gör det - är det meant to be! Sov gott allesammans. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela