5 SEPTEMBER KVÄLL

Publicerad 2013-09-09 19:59:51 i Allmänt,

Asså det är så mycket som händer så att jag hinner/ orkar inte skriva ner allting. Tänker "jag gör det imorgon" men nästa dag händer det massa andra grejer som gör att man skjuter upp nästa grej och åååhh nu har jag så mycket att berätta men ska försöka göra det i olika inlägg så att det inte blir ett enda långt. 
 
I Torsdags kväll var det alltså grillkväll för hela gymnasiet. Det började klockan 19 och jag började med att möta upp en från min klass och två från trean. Vi gick då tillsammans ner till grillplatsen, vi mötte även några fler på vägen. Efter ca 1 timmes gående var vi äntligen framme. Det började med att vi minglade runt lite och pratade med folk sen var det dags att äta, då hade lärarna fixat med grill korv och bröd samt festis. Då satt vi ner i sanden och åt tillsammans. När vi hade ätit klart ropade några på oss och frågade om vi ville vara med och spela Vollyboll och såklart ville vi det. Sedan spelade vi det inprincip hela kvällen med några pauser där vi gick till vattnet och doppade fötterna lite. Vid 21.30 började vi gå hem igen eftersom vi hade 1 timme hem och vi var tvugna att vara hemma klockan 23. Så vi påbörjade den långa vandringen hem med ett stop på vägen då vi köpte glass på vårt nyblivna favorit ställe: Valentino. Så extremt god glass har de där. När de var 20 minuter kvar till klockan 23 var vi äntligen hemma och var då så trötta så vi somnade direkt. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela