DEPP MODE

Publicerad 2013-09-23 19:25:50 i Allmänt,

Idag har det varit typ en liten down dag. Känner att vi har typ hundra läxor och jag har panik över var enda en. Vissa lärare är inte de bästa och jag har haft lite smått ont i huvudet hela dagen. Samtidigt som jag har kommit fram till att jag har lagt väldigt mycket pengar på choklad..! Så idag har dagen inte varit den bästa. Hade hoppats på att eftersom de var en såpass bra helg att kunde det hållit i sig lite, men tyvärr så gjorde det inte det. 
 
Stannade kvar idag efter skolan lite för jag och Jessica skulle prata med Liza om en grej. Så blev kvar där till 17 och sedan gick jag och Sofia hem för att råplugga. Vilket vi har gjort och Sofia har äntligen målat sina naglar!! Som hon har tjatat om i typ 2 veckor nu. Ska försöka orka ta mig ut på en powerwalk/ spring runda idag om jag känner att jag inte druknar i mina läxor. Kan även meddela lite kort att jag har hoppat av en kurs som heter: Ledarskap och Orginisation. Kom på att jag läser alledelles för mycket poäng och hoppade av just den kursen för jag kände inte att den var nödvändig och inte såpass lärorik som jag hade hoppats på. Ledde till bättre schema dock som alltid är ett plus! 
Depp mode on - serious face on (Vill skriva lol men det är så töntigt så gör det inte...haha) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela