DET HÄNDE NÅNTING

Publicerad 2013-09-17 22:43:34 i Allmänt,

Japp det hände något! Inte sådär jätte oväntat men jag gjorde iallafall något istället för att sitta hemma och dega. 
 
Eftersom Sofia nu har börjat på friidrott så har vi gjort det här som en rutin (i två dagar, hehe). Att när hon slutar sin friidrott tar hon sig till skolan och sen så springer jag dit som en liten motionsrunda och sen går vi tillsammans tillbaka hem. Det passar väldigt bra för både mig och henne. Jag har ett mål och hon har någon att gå tillbaka med! Super duper! Annat än det har jag inte gjort så mycket. Ätit mat, duschat och nu sitter jag här och ska äntligen få lägga mig tidigt idag! Jippie! Ska försöka läsa lite i svenska boken som jag inte gjorde tidigare idag som jag sa... Dock är anledningen till det är att den är så jädrans tråkig, och jag hatar att läsa böcker som man inte är motiverad till att läsa.. Men men.. Ska inte vara negativ. 
 
Kan även flika in lite med att idag har det varit så sjukt varmt, varmaste dagen sen jag kom hit kändes det som. Och imorgon ska det tydligen bli lika varmt (enligt Sofia) så vad som står på schemat imorgon är STRANDEN! Längtar redan! Bara så att ni vet liksom! Haha! 
Taggad chey! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela