EFTERMIDDAGEN I BILDER

Publicerad 2013-09-19 22:35:59 i Allmänt,

Just nu: Kollar på film! 3096 Dagar 
Min fina huskompis i solnedgången
Solnedgången itself från våran terass 
Läxor jag borde göra som jag har till nästa vecka... 
 
Slutade klockan 14.35 idag. Pluggade och åt massa gott med Cornelia efter skolan, blev nog mer prat om att vi skulle vara effektiva än att vi faktiskt var effektiva. Sedan kom en trött Sofia till skolan efter att ha fikat och ville gå hem. Då gjorde vi det. Sen dess har vi försökt pluggat (jag har faktiskt lyckat lite. Gjort klart min matte och börjat på min svenska läxa, så det känns iallafall bra men har fortfarande 1000 andra läxor att oroa mig för..!) Nu kollar vi på film (som jag nämde ovan) och snart hoppas jag vi ska gå och lägga oss för att jag är sååå cansado! Men goodnight my friendos! Hasta manana så vi precis sa till vår värdfamilj! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela