EN BILDRIK HELG

Publicerad 2013-09-22 22:31:20 i Allmänt,

Lördag: 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Söndag: 
 
 
 
Förlåt för att ni inte får en så bra förklaring till den här helgen. Men det är så mycket som har hänt och jag kommer isåfall behöva skriva en bok för att förklara allt som har hänt. Men sammanfattningsvis så har det varit den bästa helgen sen jag kom hit. Allt har bara varit extremt roligt, bäst och totally amazing! Det har till och med varit så roligt så att jag har inte ens gjort den enda sak som stod på min lista för den här helgen: Att plugga...! Men men.. det får bli imorgon, stressigt värre! Hoppas ni kan, genom dessa bilder, se iallafall lite vad jag har haft för mig. Och om ni inte gör det så tänk bara på glädje eller kul, för det är vad jag har haft. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela