FAVORIT LÅTEN JUST NU

Publicerad 2013-09-25 18:16:41 i Allmänt,

- Night Of Your Life, av: David Guetta feat. Jennifer Hudson 
Har fått upp ögonen för denna låt just nu. Den spelas väldigt ofta i mitt rum och jag tycker den är lika bra varje gång. Tänkte bara flika in lite med det och uppdatera lite om mina musikvanor just nu. Täntke också kolla om jag lyckades lägga in youtube klipp och jag verkar ha lyckats! 
 
Ska även berätta om min dag lite senare. Med lite för-information så kan jag meddela att den har varit extremt rolig! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela