FÖRSTA NATTEN

Publicerad 2013-09-01 10:32:16 i Allmänt,

Första natten i mitt nya hem! 
 
För att sammanfatta natten har den både varit bra och dålig. 
Dåligt: 
Jag har vaknat ca 5 ggr över att det har varit så sjuukt varmt! Bytte till och med sov tröja, öppnade dörren men typ inget hjälpte. Dessutom har jag haft fönsret öppet hela natten och det har fortfarande varit en bastu här inne, haha! Hoppas man börja vänja sig med värmen snart!
Bra: 
Mellan de gångerna jag vaknade, då jag fakstikt sov, sov jag jätte bra! Trodde jag skulle vara typ mer nervös eller mer orolig över nått men det var jag inte, vilket var jätte skönt! 
 
Nu ska jag förmodligen börja ta mig neråt mot familjen. Haha, Sofia och jag håller på att smsa, när vi bara har rum en trappa från varandra, över om de är vakna och när vi ska gå ner, haha! 
Bild från mitt rum igår kväll! Cozy
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela