IPHONE-MAINSTREAM

Publicerad 2013-09-20 15:27:19 i Allmänt,

Tänkte vara lite mainstream och berätta att jag ääntligen har uppdaterat min iPhone. Varför det är en sån big deal är för att jag aldrig har uppdaterat min tel sen jag fick den, och jag fick den för ca 3 år sen...! Haha teknisk..
I know! 
 
Just nu har jag precis haft beeptest och det var inte lika jobbigt som jag hade förväntat mig att det skulle vara. Var väl inte jätte bra jämnfört med alla andra, men min taktik va att köra sämre nu och köra slut på mig när vi gör det igen i December. Sitter nu i skolan och ska vänta till klockan 16 då Sofia slutar. Ska passa på att plugga lite.. om det kommer gå..! Sen ska vi dra hem och jag ska förmodligen bara vara hemma och kolla på film och plugga ikväll typ. Om jag inte känner för att möta upp några och kolla på en fotbollsträning och ha filmkväll. Har inte bestämt mig än. Beslutsångest number one! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela