Jennifers friend here...

Publicerad 2013-09-16 15:56:00 i Allmänt,

Heej på er! Jennifers invisible friend här! Jag fick i uppdrag att knåpa lite med hennes header, och min chans att showa lite bilder på hennes blogg fick därför inte gå till spillo. Har nämligen en ganska så stor samling med bilder som hon medverkar på. Först och främst så lovar jag att inte sitta här och skriva en massa saker om mig själv eftersom ni antagligen då hade somnat framför skärmarna av tristess. Kan bara inflika att det är mina fingrar ni ser som håller i kokosnötsbiten på bilden högst upp :D Hur som helst så blev det en skön blandning av bilder tagna från Nerja i nian, balen och myshelger, på små utflykter och skolfotot i förskoleklass. Jennifer sätter ju högsta poängen för gullighet, inte sant?? Hon och Gustav (lillpojken som biter sig i läppen) får ju varenda tuffing att smälta av deras gullighet. Jag själv var en sådan där tjejig tjej som alltid skulle ha klänning och lockat hår på skolfotot. Står verkligen inte och gör mozartkrullar av mitt raka hår nuförtiden när det vankas fotografering. Nej usch. Hellre bakom kameran en framför. Men förskoleklass alltså, det var tider det. 

Förövrigt så hade jag bara tänkt att säga att jag saknar Jeffe så himla mycket. Trodde att det skulle kännas typ som vanligt, i och med att vi ändå inte gått i samma skola under hela ettan. Enda skillnaden tänkte jag skulle vara att vi inte skulle kunna träffa varandra fejs mot fejs. Men alltså det är ju just det är så himla sorgligt. Jag är van att lite spontant ringa och fråga om vi kan ta en promenad för att köpa te och varm choklad någonstans helt plötsligt. Och nu är det svårt att vara spontan. Men jag vet och andra sidan, att hon har det så himla bra där hon befinner sig nu. Living the spanish dream liksom. Och då ska jag inte klaga. Eller ok. Jag tänker klaga lite nu då jag egentligen borde sitta med näsan i fysikboken, eller religionen, eller samhällskunskapen eller spanskan. Men det är en annan femma. Men Jeffe är i alla fall min favoritperson och även om hon är lite virrig ibland och skriver "avskedningfika" istället för "avkedsfika" eller säger "jag älskar den här låten" samtidigt som jag säger "jag hatar den här låten" till Danny Saucedos senaste Todo El Mundo, så är hon bara bäst helt enkelt.

Och nu kom jag på att jag bara måste lägga in ytterligare en till bild, hähäh... Jennifer kommer inte uppskatta min givmildhet genemot er nu, men det struntar jag i. Hon satt nämligen rakt igenom hela timmen vi skypeade och klagade över att hon inte hade något smink på sig och hon märkte dessutom inte att jag tog kort.... Meeeen hon är ju så snygg (alltsååå bilden där hennes hår flyger över axeln - har försökt få henne att ha den som proffe på facebook men det går INTE så bra så please help me att övertala henne) ändå så here you go! Och jag hoppasss vi ses igen snyggingar! Puss och Kram och tack för mig 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela