KONSTIGT SJUK

Publicerad 2013-09-30 19:29:59 i Allmänt,

 
Hola!
Idag har det inte varit någon vidare bra dag kan jag meddela... Dagen började med att jag vaknade 7.40 som vanligt och gjorde allt som jag brukar göra, den vanliga rutinen. Gick till skolan med Sofia. En kvart in på matte lektionen börjar jag känna mig yr och kan inte fokusera, näsan rinner och jag får torr hosta. Lite vinglande går jag fram till vår lärare och meddelar att jag inte mår så bra och tänkte gå hem. Så var alltså i skolan i de väldigt onödiga 20 minutrarna innan jag gick hem igen för att lägga mig i min sköna säng. Sov från 10 till 13, vid halv två ropade Mammen om jag ville ha mat. Fick då soppa, omeltett och macka vilket var väldigt gott. Mammen var jätte gullig och frågade hela tiden om jag mådde bättre och om jag ville ha tabletter eller liknande. Efter en stund blev jag själv hemma och jag kände mig lite uttråkad så jag passade på att skypea lite med bästa Vigdis. Såklart mycket att prata om och så skönt att prata med en som livar upp det lite när man har väldigt tråkigt. Haha, skrattade rätt rejält vid några tillfällen! Mi hermana har varit hemma ett tag nu och sitter och pluggar flitigt matte vid mitt skrivbord. Själv bloggar jag och kollar på Idol samt lyssnar på musik lite i mellan åt. Så skönt att vara klar med allt stort plugg, jag får passa på att njuta nu för nästa vecka kommer prov som jag måste plugga till osv. Får se om jag går till skolan imorgon. Har en väldigt lång dag så får se om jag pallar. Dock har jag ångest för jag vill verkligen inte missa Salsan, det är typ det ända jag har sett fram emot enda sen förra veckan. Men vi får se..! Hoppas ni alla andra mår bra, hörde att det är runt 8 grader hemma. Själv gick vi utanför dörren och tyckte det var kallt vid 23 grader. Haha! Vant sig vid värmen: Lite kanske! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela