LAST GOODBYE

Publicerad 2013-09-13 15:45:52 i Allmänt,

Igår kväll var det verkligen The Last Goodbye, nu har jag inga Hejdå kvar... Usch, hemskt. 
 
Kvällen började med att mamma och pappa hämtade mig vid mitt nya hem. Vi tog oss till deras hotell parkering (igen) och började gå mot smågatorna. Ville nämligen ha en liten praktisk väska som jag kan ha typ när man går ut eller om man inte har tusen böcker till skolan. Hittade några som jag kunde tänka mig men de var antingen för dyra eller lite småblekta av solen, så det blev ingen. Däremot spontan köpte jag ett par skor! Brukar inte vara så mycket för skor och gå och kolla men det var verkligen kul. Efter lite små shopping gick vi vidare till Tapas torget men ingen av oss var speciellt sugna på Tapas så vi begav oss till restaurang gatan bakom deras hotell. Det är verkligen jätte mysigt där. Mycket folk, trånga gator, många att kolla på, musik och massa andra trevligheter. Där satte vi oss på en Italiensk restaurang och beställde en jätte god pasta rätt som jag aldrig har smakat förut. Mums! För att även lyxa till det sista kvällen med la familia tog jag en Banana Split till efterrätt som jag inte har ätit på hur länge som helst. Efter att vi hade gått runt lite på stan igen (efter en kort toapaus på hotellrummet), gick vi till bilen för att sedan lämna av mig hemma. Och nu kommer det sad moment.. Usch! Iallafall så lämnade mamma över en present till familjen och sen började det långa avskedet med kramar och pussar och många, många tårar...! Ville inte lämna dem!!! Det var verkligen super tugnt när jag såg bilen åka runt hörnet och förstod att jag inte kommer få se dem förens i jul.. Saknar dem redan! Kalla mig töntig som skriver värsta inlägget om mina föräldrar men förstod faktiskt inte hur mycket jag kommer sakna dem förens de faktiskt nu är i Sverige och jag i Spanien. 
I Love you! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela