MYCKET MEN LITE

Publicerad 2013-09-05 15:51:33 i Allmänt,

Det är mycket som har hänt de senaste dagarna som jag inte har bloggat men ändå så känns det inte som det har hänt något speciellt som är värt att skriva om, om man säger så. Dock de kommande dagarna tror jag det kommer hända ganska mycket med start idag. 
 
Började dagen med att jag och Sofia gick till skolan. Jag hade med mig väldigt mycket saker om man jämnförde med Sofia. Min klass (och naturklassen) skulle nämligen gå till stranden på förmiddagen för att förbereda inför Aquathlon som är imorgon. Aquathlon är en tävling mellan alla klasser på gymnasiet där de innebär att man ska simma ett antal meter och även springa. Hela klassen gör detta tillsammans och man ska tillsammans springa/ simma 10 varv. På stranden idag då så "tränade" vi inför det, vem som skulle, simma/ springa, vad osv. Vi var även där en liten stund och solade och pratade sen gick vi till skolan för att äta lunch. Min enda lektion för hela dagen började då klockan 13.30 och slutade 14.30. Nu är jag hemma och ska börja plugga lite, REDAN LÄXOR liksom! Och såklart ekonomi läxa...! 

Anyway ikväll blir det grillkväll med hela gymnasiet, ser verkligen fram emot det. Så ska väl plugga lite och sen börja dra mig ner mot stranden! 
Min kära plugghörna...! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela