NERJA NOSTALGI

Publicerad 2013-09-10 19:12:05 i Allmänt,

Kort inlägg med mycket bilder. Som en liten Söndags-trip åkte jag och mina föräldrar samt Sofia, min nya hermana, till Nerja. Och vilken nostalgi jag fick!! Var nämligen där med min gamla (årkurs 7-9) klass i 9:an. Det var så mysigt och ville bara gå runt där tiden. Det är så extremt härligt att se allt igen och vattnet är så mycket blåare än i Fuengirola. Vi besökte Europa balkongen, hotellet: San Miguel, där vi bodde med klassen, torget, glassstället och massa andra ställen där jag fick minnesbilder utav när vi gick sent på kvällen hem till hotellet med klassen och bara hade det så jädrans bra! Längtade verkligen tillbaka dit i den stunden. Så för att sammanfatta den lilla texten som det blev så hade jag en otroligt mysig dag min mamma, pappa och Sofia. Bilderna visar mer en tusen ord right? 
 
Söndagen i bilder: 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela