SALSA UPPMUNTRAR EN TILL 1000

Publicerad 2013-09-24 21:52:07 i Allmänt,

Hola todos! 
Idag har det varit en bra dag! Det går verligen i vågor här nere. Anledningen varför jag är glad kan ha med att göra att idag vår första salsa lektion efter skolan. Och det är så härligt att bara kunna dansa och "släppa loss" (lkanske inte direkt går i början nu) men bara utav att höra musiken och se allas glada ansikten gör mig verkligen lycklig. Vet inte varför men bara jag hör musik eller ser folk dansa och ser deras lyckliga miner och se att de har så kul, så blir jag bara glad, haha! Men tillbaka till dagen så slutade jag klockan 16.30, efter det gick jag och Felicia till Eroski för att köpa lite mellis. Salsan började klockan 17 och höll på i två timmar. Efter lektionens slut begav jag och Sofia oss hemmåt, och jag har försökt sen dess att göra läxor. Men alla läxor som jag har kvar är så himla omotiverande så jag kan verkligen inte göra dem. Matten tycker jag ändå är rolig men när jag inte fattar ett tal eller två tal efter det blir jag bara frustrerad och skiter i det. Varför jag inte pluggar ekonomi är för att vi har ingen bra lärare...!! My God! Är så himla omotiverad för hon kan varken förklara eller göra något roligt, vilket gör att man blir extremt omotiverad. Vet inte hur jag ska göra för vårt ekonomi projekt ska vara inlämnat på Fredag och jag har inte ens börjat. Good Luck Jennifer.. Men till det glada igen så har jag fått dansa Salsa idaag! 
De duktiga tidigare eleverna 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela