SISTA MIDDAGEN (NÄSTAN)

Publicerad 2013-09-12 19:24:40 i Allmänt,

Igår så var det The Last Dinner för mig, mina päron och Sofia. Mamma och pappa ville säga hejdå till min nya hermana Sofia så det blev en liten mysmiddag på resturangen Arte (tror jag den heter..). Vi blev hämtade av mamma och pappa vid vårat hus och sedan begav vi oss till deras hotellparkering (nödvändigt i know..! haha) sen gick vi till resturangen och delade en jätte mysig middag! Både jag och Sofia tog kött med pommes frites (vår nya favorit mat, haha!) med bea! Mums! Till efterrätt så tog vi något jätte konstigt som hette typ Savangio eller nått liknande.. Det samakade sprit och glass, haha! Faktiskt inte det godaste jag har smakat och jag kunde nästan bedömma på Sofias min att hon inte heller tyckte det var speciellt gott, men vi käkade på en då, haha! Något sött slinker alltid ner. Nej men jag och Sofia har faktiskt varit duktiga (förutom de gångerna vi/ jag mest, köper choklad på vägen hem för att att det är så tråkigt att gå hem själv, haha! Tjock, i know. Men får att återgå till att vi var duktiga så var vi ute och sprang i Tisdags. Det var väldigt mysigt att upptäcka hur det var att motionera klockan 10/11 på kvällen. Det var mycket folk och det blev mycket "Perdón" sagt. Men vi kämpade oss igenom folkmassorna till mammas och pappas hotell, när vi märkte att de inte var där ringde vi dem och mötte dem sedan på en restaurang lite längre bort där vi tog ett glas vatten innan vi sprang/ gick hem igen. När vi sedan var hemma både i Tisdags och igår var vi så trötta att vi somnade på stuts! Har sagt i tre dagar nu att jag ska gå och lägga mig tidigt.. men vad händer...? Klockan 12 på kvällen ligger jag där och försöker lova mig själv att imorgon ska jag banne mig gå och lägga mig tidigt...! Haha! Men mysigt var det igår iallafall och idag är det den absolut sista måltiden innan mina päron åker hem till Sveariket igen. Sad moment.. 
 
Bilder från mysmiddagen igår kväll 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela