TRÖTT OCH TRÖTT

Publicerad 2013-09-17 18:44:07 i Allmänt,

Hola mi amigos! 
Eftersom jag lade ut min bloggadress på min FB igår så ska jag försöka vara mer nogrann att göra er alla nöjda med att uppdatera så ofta jag kan så ni får se hur kul och hur extremt nöjd jag är över att vara här! 
 
Och nu för att tråka ut er (haha) å har jag faktiskt ingetspeciellt att berätta om. De två första skoldagarna på denna vecka har varit ganska så normala. Förutom att jag igår förvånades över min effektivitet när det gällde mina 100 läxor som jag har denna vecka. Jag slutade klockan 16.30 och bestämde mig för att när jag kom hem skulle jag vara så jädrans effektiv. När jag sedan var klar konstaterade jag att jag hade gjort klart alla mina läxor för hela den här veckan på 1 1/2 timme!! Vid kl 20, då när Sofia ringde, hann jag med att gå ut och springa till skolan för att möta upp henne. Jag åt och sedan duschade jag. Var även tvungen att hinna med och blogga om min helg och det tog längre tid än förväntat. Det var mycket och skriva och sen blev det något fel (det är därför det ser så konstigt ut med bilderna och texten som inte är rätt liksom). Så det blev väl att jag gick och la mig klockan 00.30...! Vilket resulterade till att jag var så extremt trött idag. Jag höll på att somna de två första lektionerna och tröttheten har fortfarande inte släppt. Tog en kort powernap nu på en halvtimme när jag kom hem. Ska försöka läsa lite mer i min svenska bok nu och förhoppningsvis somnar jag inte igen..! Men annars så är denna dag ganska lugn än så länge. Dock vet man ju aldrig vad som kan hända! haha! 
Hade ingen rolig bild att bjuda på, så det fick bli en banan bild som jag tog i Nerja. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela