FREDAG - 4 APRIL

Publicerad 2014-04-08 12:39:24 i Allmänt,

Skolan var som vanligt, som den alltid är. Tror inget speciellt hände direkt i skolan.. men däremot efteråt. Vi hade idrott sista lektionen och några stannade kvar i solen för att spela lite volleyboll vilket var jätte kul! Men efter en stund var jag tvungen att gå tillbaka till skolan för att byta om och sen möta upp Madde och Sofia. Vi skulle nämligen åka till IKEA. Planen var först att jag skulle möta upp Sofia på Plaza Mayor eftersom vi skulle shoppa. Men det blev istället att jag åkte med tre stycken av sammarna och med deras mentor Birgitta till IKEA för att indreda deras klassrum. Faktiskt riktigt kul! Vi va där ca en timme och kollade på inredningar, köpte 28 sittkuddar, två tavlor och lite till tror jag. När klockan började närma sig 6 drog jag och Sofia oss till Plaza Mayor för lite shopping. Vi var båda ganska slut och ingen hade direkt hamnat i shopping-modet än. Så när vi precis bestämde oss för att åka hem bestämde sig Sofia sig för att köpa ett par byxor som hon hade prövat. Vilket ledde till att jag också fick med mig en klänning hem. 
Lite senare på kvällen var det utgång som gällde och den gick till som den oftast brukar göra. Den var väldigt rolig men inte så mycket nytt hände. Alla var taggade och det var en bra Fredag helt enkelt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela