LÖRDAG -12 APRIL

Publicerad 2014-04-29 10:41:58 i Allmänt,

Jag och Sofia vaknade tidigt för att gå till skolan och möta upp Elvira för att måla deras hemklassrum. Varje klassrum får nämligen göra om klassrummen och de är den enda klassen som har gjort det. Så jag tänkte jag kan väl också hjälpa till även om jag går ekonomi och aldrig har lektion i det klassrummet, haha. Det gick iallafall hela dagen till åt. Lite senare köpte jag och Sofia lite fix till kvällen, då det var Sverige fest. Den bestod av utmningar, lekar och såklart bästa utklädnaderna. Jag och Sofia var utklädda till snöflingor, typiskt svensk.. eller hur? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela