ONSDAG - 16 APRIL

Publicerad 2014-04-29 23:33:00 i Allmänt,

Onsdagen bestod av en dagstrip till Nerja (återigen nostalgi på hög nivå, för er som inte vet var jag där med min klass i nian och hade den bästa tiden någonsin). Men iallafall. Vi tåg oss först till Malaga tidigt på morgonen för att sedan ta en två/tre timmars buss till Nerja. Väl framme klev vi av och jag visste direkt var vi va. Vi gick då genom alla små gator med butiker till Europa balkongen fär vi beundrade utsikten och tog lite kort. Sedan hittade vi en strand som såg mysig ut, så vi gick ner dit för att lägga oss och sola. Stranden var ganska liten med klippor som avskärmade, så det var ganska skönt att ligga där vi tjejer och bara några stycken till. Vi badade, solade, och pratade. Jag hade även dagen innan lyckats ladda min underbvattens kamera som jag fick i julklapp så vi tog lite bilder med den också. Framåt eftermiddagen när vi började bli hungriga satte vi oss på en resturang och åt mat. När vi kände oss klara var vi sugna på att shoppa, and so we did! Köpte dock ingen men Sofia och Lisa fick med sig något hem. Vi åt sedan glass och myste i solen. Efter ett litet tag kände vi dock att vi skulle börja ta oss hemmåt om vi ville vara hemma lagom till middagen, så då pallrade vi oss till bussen och sen var det samma väg tillbaka. 
 
En helt perfekt dag på påsklovet, så kul var det att se något annat än Funkan och tillbringa dagen med dessa tjejer var ju inget annat en helt perfect! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela