ONSDAG - 2 APRIL

Publicerad 2014-04-08 12:18:22 i Allmänt,

Onsdagen var en ganska så chill dag.. Inte undra på pågrund av dagen innan. Så efter de två lektionerna jag hade gick jag och Sofia direkt hem. Först köpte vi lite naturgodis/ vanligt godis såklart. Sedan satte vi oss i min säng, kröp ner under täcket och kollade på Safe Haven med allt godis inklusive: sprite och is te. Så himla mysigt! Två timmar senare var klockan dock ganska tidigt och det blev några OTH avsnitt efter det. Var så himla trött hela dagen så att en slappardag var verkligen väjbehövligt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela