SÖNDAG - 6 APRIL

Publicerad 2014-04-08 13:16:33 i Allmänt,

Söndagen var också en väldigt bra dag! Dagen började med att både jag och Sofia sov ut ganska mycket, vilket var så skönt efter veckans "aktiviteter". När klockan började närma sig 1 gick jag och Sofia till stranden och mötte upp up ganska mycket folk. Det  var verkligen jätte mysigt! Många blandade människor var där, vi spealde volleyboll, köpte glass, solade/ brände oss och jag badade för första gången det här året, alltså första gången sen Oktober typ. Det var väldigt kallt men ändå skönt eftersom det var så varmt i luften av solen, så man torkade och blev varmt snabbt. (Drar ut på meningarna lite så att ni där hemma i Sverige ska bara bli lite avundsjuka.. haha!). 
 
När vi hade kommit hem från stranden, efter 5 timmar satte vi oss och kollade på undervattens bilderna från dagen innan och lite senare var det dags för middag. Vi fick en av våra favorit maträtter och det var även första gången, även här, som vi fick sitta ute vid middagen. Så mysigt! Så var ju tvungen att ta en bild - inte så fräscht kanske, men jag kan tala om att det är såå gott! Senare på kvällen tror jag att det blev duschen och sen OTH även om jag egentligen behövde plugga så blev det inte så.. Som alltid! 
 
För att runda av hela veckan så har den varit helt perfekt! Den bästa veckan på länge faktiskt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela