TISDAG - 15 APRIL

Publicerad 2014-04-29 11:09:00 i Allmänt,

Tisdagen gick åt också till att slappa, eftersom vi var ganska trötta från att åka från Malaga på morgonen. När klockan dock började närma sig 5 gick jag till Salsan för att vara lite hurtig iallafall. Dock fick vi dansa på terassen för att aulan kunde tydligen inte vara öppen. Men det funkade och det var ju fint väder så det var kul! När salsan började närma sig sitt slut kom Sofia och mötte upp mig. Vi skulle nämligen gå till Linn för Sofias födelsedagspresent. En tre rätters middag gjord av Linn. Så hela kvällen var vi hos Linn och Los Abuelos och åt en jätte god middag. Vi satt ute på terassen med ljus och bara satt och pratade och åt. Allting var så mysigt och så gott! 
Påväg till Linn, haha! Vet inte om jag ska skratta eller gråta.. Typical oss iallafall! 
 
Till förätt fick vi räkor, mango, avokado men en touch av chili. Vi gick även veta att temat under kvällen skulle vara avocado och chili. 
Varmrätten bestod av lax med fetaostkräm med spenat, någon sås (som jag inte kommer ihåg vad den bestod av) och en zukini röra. 
Till efterätt fick vi även en avocadoglass som var så god. Dock fick jag ingen bild på den pågrund av att det var för mörkt och min mobil hade laddat ur. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela