TORSDAG - 17 APRIL

Publicerad 2014-04-30 10:40:00 i Allmänt,

Dagen började med en låång PW på stranden med Lisa, Elvira, Annalee och Sofia. Vi gick hela stranden och tillbaka, för att göra ett försök till att motionera lite (iallafall för min del). Det var hur mysigt som helst, jag och Sofia pratade om framtiden hela den långa vägen dit, och vad vi ville göra i sommar. När vi kom tillbaka dit alla låg så chillade vi en liten stund på stranden innan vi gick till skolan. Där serverades en stor skål med svenskt godis, som man såklart inte kunde motså. Vi var där ganska länge och spelade spel, åt stuvade mackaroner med falukorv och pratade. Jätte mysigt! Lite senare på eftermiddagen gick dock alla hem. Jag och Sofia var super trötta och ville egentligen bara ha en hemma kväll medans alla andra gick ut, så vi bestämde oss för att höra med några om de var lika trötta som vi och ville komma över med filtar och mys och kolla på en film. Kvällen spenderades då på vår terass: Jag, Sofia, Elvira, Madde, Lisa och Elin. Vi lekte mest lekar och pratade, så det blev ingen film. Men det var hur mysigt som helst! Bästa kvällen på länge! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela