TORSDAG - 3 APRIL

Publicerad 2014-04-08 12:25:30 i Allmänt,

Torsdagen var också verkligen en slappar dag. En såpass stor slappar dag att jag hade min absoluta favorit myströja i skolan. Brydde mig faktiskt inte riktigt den dagen och majoriteten av lektionerna var tråkiga så tänkte att jag kunde väl "unna" mig att vara lite slappar klädd i skolan. Och eftersom det ändå är en skola där ingen direkt bryr sig om vad de tar på sig eller hur de ser ut, så va det egentligen ingen som lade märke till att jag var "fult" klädd.. Förutom en dock..! haha! 
Jag var lika trött på kvällen men jag lyckades pallra mig iväg till tennisen. Dock var det inte lika kul som jag hade hoppats på och kan ibland störa mig på spanska killar i 14-års ålder som tror att det är så himla mycket bättre än alla andra och på det sättet gör det tråkigt för alla andra istället. Den ända jag gör är att skratta åt det dock! 
 
Men skitsamma.. det var också den andra dagen det regnade här i Spanien och just den timmen då jag hade tennis så var det uppehåll. Så man ser ju på bilden att molnet var lika gråa/ blåa som planen. Var då tvungen att ta en bild. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela