FREDAG - 31 JANUARI

Publicerad 2014-02-03 21:43:22 i Allmänt,

Skoldagen var som vanligt och vad jag kommer ihåg så hände inget speciellt. Dock var vår engelska lektion väldigt seg och jag kommer ihåg att jag önskade att lektionen bara skulle ta slut. Efter den sega engelska lektionen avslutades dagen med idrott, vilket bestod av prov på HLR, Price och ABC som vi inte ens hade gått igenom.. skit kul...! Men när man hade gjort klart det fick man spela pingis. Ropade till mig Lukas då (som är sämst på pingis - så jag kunde känna mig lite bra för en gångs skull och vinna... eller? haha!) anyway.. vi spelade lite pingis och tillslut joinade också Felicia och Nikki. När lektionen tog slut hade jag största belutsångesten om jag skulle gå hem eller inte. Skulle nämligen möta några tjejor vid skolan igen klockan 19 för att åka till Miramar. Bestämde mig då att jag inte orkade gå hem, men efter lite övertalning lyckades jag också få Sofia att tänka om och vi gick hem efter att ha varit i skolan i två timmar i onödan.. haha! Gick då hem, bytte om, laddade mobilen och sen begav jag och Sofia oss till stranden där vi egentligen skulle ta taxi. Dock bestämde vi oss för att gå en ganska lång bit mot Miramar för att minska kostnaden för taxin. Slutade med dock att vi fick en hel del att prata av oss om och det var bara mysigt att gå den biten med min kära hermana. 
 
Efter en liten taxi färd var vi i Miramar och började gå runt i reabutikerna. Inne på berska hittade vi även alla tjejorna som vi egentligen skulle mött i skolan, men bestämde oss för att mötas där istället. Vi gick runt och kollade lite på reorna. Hittade även en klänning som fick följa med hem. Efter ett tag kände jag, Sofia och Elvira att var lite små hungriga. Vi gick då till en resturang där vi åt tacos och enchiladas - så gott. När vi hade gått runt lite till bestämde vi att ta en sista yogurt glass innan de stängde. I samband med det träffade jag även Olivia och Jessica som jag hade bestämt att se på bio med. Vi gick och köpte biljetter och lite gott och begav oss sedan in i salongen. Vi var till och med så ivriga att vi råkade gå in på den bion innan och trodde att filmen redan hade börjat. De hann inte ens städa innan vi var redo på våra platser. Efter 3 h var bion slut och vi begav oss vandrande hem igen. Efter en så grymt mysigt kväll - roligaste och bästa dagen på länge. Träffade Sofia ute och vi gick gemensamt med Kian hem och sen mötte jag äntligen min kära huvudkudde. En extremt bra och rolig kväll! 
Guapas! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela