LÖRDAG - 1 FEBRUARI

Publicerad 2014-02-04 13:42:55 i Allmänt,

Lördagsmorgonen var inte så speciell. Vaknade väl runt 11 och lite senare gjorde jag och Sofia "en dunderfrull" som Sofia uttryckte sig, det var dock lite out of the ordinary. Den bestod av fattigare riddare och bananpannkakor med sylt, grädde och chokladphiladelphia.. Onyttigatse frukosten på länge kan jag jag tala om.. haha! Men gott var det! På dagen gjorde vi inget speciellt myste på och bara hade det allmänt bra. Eftersom skolan öppnade runt 16 gick vi dit och mötte några härliga människor. Satte mig då och började rå-plugga, folk började droppa in då och då och det blev pauser i pluggandet för lite andra saker i mellan åt. Men när klockan började närma sig halv 8 och det var dags att gå till Eroski för att köpa lite godsaker till Mellomyset så avrundade jag plugget och faktiskt så var jag ganska nöjd över att ha pluggat i 3 timmar. Somsagt på kvällen hade hela skolan mellomys i aulan. Alla hade köpt godsaker och satt med filtar på golvet och låg på varandra osv, var verkligen super mysigt. När det sedan var slut begav vi oss hemmåt och kröp ner i min säng för att kolla på en gammal goding "Mitt liv som popstjärna". Nostalgi number one när man gick igenom alla scener som man trodde var helt annorlunda när man var liten. Till exempel kommer jag ihåg när jag kom på att Lizzie och Isbabella var samma person.. Besvikelse på hög nivå.. Haha! Men det var kul att kolla på den iallafall. Dock tittade jag över på Sofia efter ett tag och märkte att hon sov, så jag frågade om vi skulle se klart filmen nån annan dag och med ett mumlade till Ja, gick hon ner til sitt rum och jag somnade på en stuts. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela