ONSDAG - 29 JANUARI

Publicerad 2014-02-01 14:55:03 i Allmänt,

Denna dag rullade skolan på som vanligt med mina två lektioner som jag hade. En väldigt slapp dag måste jag säga. På spanskan hade folk redovisningar hela lektionen och på ekonomin hade vi bara prov. När jag sedan slutade skolan hade jag bestämt med Sofia och Lill-ellen att gå till gymmet, först kände vi dock att vi behövde lite energi i form av mellis. Vi gick då till Eroski och köpte lite standard grejer och satte oss i en park på en bänk och åt och pratade. Efter en stund kom Sara som gjorde att vi blev påminda av tiden och att vi hade missat vår ingångs-tid. Vi som nämligen har köpt ungdomskort måste vara inne på gymmet innan klockan 17.30 för annars måste man betala mer. Dock frågade vi han i receptionen om det gick bra att vi kom in ändå, och efter lite sura miner gick han dock med på det. Vi tillbringade nån timme eller två där innan vi igen begav oss hemmåt. Då blev det vila, två PH-avsnitt, mat och sen var det bums i säng. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela