TORSDAG - 30 JANUARI

Publicerad 2014-02-01 15:12:13 i Allmänt,

Skoldagen rullade på som vanligt, med inget speciellt som hände. Dagen var ganska bra och jag var på gott humör hela dagen. Hann prata lite med mamma på skype efter skolan, och innan jag gick hem lyckades jag även hinna med att bestämma och skicka in mina val av induviduella val. För min del blev det Engelska 7 och Matte 4, skulle egentligen viljat läsa Spanska 5 men vår väldigt uppdaterade skola har inte den kursen, vilket jag verkligen inte förstår varför..?
 
Jag gick iallafall hem efter lite "häng" i skolan och var väldigt tveksam om jag skulle gå på tennisen eller inte, eftersom från Måndagens träningen hade jag totalt tappat motivationen.. Dock pallrade jag mig dit för att ge det en chans och dessutom om jag inte ville fortsätta längre så skulle jag betala för månaden Januari. Men som tur var så var tennisen skit kul och jag hade roligt hela tiden! Så det var bra att jag gav det en chans! Så när jag kom hem var jag verkligen jätte glad eftersom jag tycker tennis är kul och ville egentligen inte sluta, men eftersom jag inte var motiverad så kändes det lönlöst att göra någonting jag inte "njöt" av. Därför var jag så glad över att det var kul! När jag kom hem hade även Sofia kommit hem så vi satt och pratade i hennes rum, och innan jag ens hann gå upp i mitt egna rum så var det mat. Och jag tror även det var denna dag som vi fick hur god mat som helst! Verkligen super gott! 
 
Så efter en ganska slö dag i skolan, så lönade sig dagen rätt bra ändå! 
Väldigt konstig bild, men hade ingen att bjuda på så tänkte jag kunde väl visa min Torsdag i en min istället.. Gick väl runt och hade det här uttrycket fastklistrat i mitt ansikte hela dagen, haha! Förvirring på högsta nivå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela