30 DAY CHALLANGE

Publicerad 2014-01-15 22:10:52 i Allmänt,

Hola Amigos! 
Tänkte bara passa på att skryta lite när jag ändå håller på, på olika medier, och säga att jag idag klockan 16.30 satt på vår takterass och pluggade i solen. Bara en inflik! Haha!
 
Men dagarna har inte bestått av så mycket egentligen. Det har varit salsa, skola, plugg, tennis och lite smått och gott. En annorlunda grej var dock att vi spelade innebandy från klockan 21-22 igår och mötte olika lag/ klasser i skolan som en kul grej! Var faktiskt jätte roligt, dock var man ju lagom trött när man kom hem..! Haha! 
 
Men varför inlägget heter som det heter är för att jag tänkte förmedla min 30 day challange som vi har fått som uppgift i Naturkunskapen. Vi ska nämligen välja två vanor som vi tycker verkar lämpliga och sen utföra dem varje dag i 30 dagar, och de ska påverka både psykist och fysisk. Och som psykiskt valde jag att ta ett kort för varje dag, meningen med det är att man isåfall kommer komma ihåg när man tog kortet och varför man tog kortet. Liten kul grej! Och de kanske uppmanar en att ta fler kort och samtidigt ta upp mobilen/ kameran vid tillfällen där man egentligen inte skulle ha gjort det. Dock kanske man fångar något roligt på kameran iallafall. 
 
Men nu tänkte jag visa er, en del, av de bilder jag har tagit. Har även tagit fler och spelat in några videos också! 
 
Vissa är kanske lite random (som den första till exempel), men alla har en liten historia bakom sig, haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela