BLOGGNINGEN

Publicerad 2014-01-26 22:04:14 i Allmänt,

Hellå alla som fortfarande orkar klicka på länken till min blogg och är lika besvikna varje gång för att jag inte skriver något. Men så här är det. I veckorna händer det inte alls ovanliga saker, vilket gör att jag inte bloggar - för att jag inte har något att blogga om. Men när helgen kommer, eller det händer saker så hinner jag helt enkelt inte och då väntar jag till det blir jätte mycekt att blogga om och då kommer allt på en gång. Men jag kan väl bara förvarna er lite att jag tror att bloggningen kommer att ske mer sällan pågrund av det. Och när jag väl bloggar kommer jag antagligen gör det på helgerna/ söndagrna. Haha, men vi får se, det är ju inte direkt så regelbunden om man säger så. Men hoppas ni fortfarande orkar läsa för såklart vill ajg skriva och berätta allt.. men aa.. hoppas ni förstår. Aja, ett väldigt onödigt och konstigt inlägg men jag kan väl avsluta det här inlägget med att nu berätta om min helg/ de senaste dagarna. Men då gör jag det i ett annat inlägg. 
Nos vemos pronto! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela