FREDAG - 10 JANUARI

Publicerad 2014-01-12 21:44:16 i Allmänt,

(Förlåt för att bilderna är olika stora, men de är tagna från lite olika ställen, hoppas you don´t mind)
 
Första helgen ute och det var så kul!! 
 
Skolan rullade på som vanligt och efter skolan satt jag och väntade på Sofia tills hon skulle sluta. När hon sedan hade slutat satt vi några tjejer och pratade, men efter ett tag kände jag för att gå hem. Lade mig då i sängen och var ganska låg på nått sätt, vet inte varför. Men jag låg iallafall och kollade lite på serier innan Sofia kom hem. Satt och velade fram och tillbaka om jag skulle gå ut eller inte men det slutade sedan med att jag gjorde det och även Sofia. Kvällen var super kul! Den bästa i Spanien på länge. Vi dansade länge och pratade med massa människor och dansade lite till. Det var verkligen en lyckad kväll. Ville inte gå hem när klockan började närma sig 3 men tillslut var jag och Sofia tvungna att röra oss hemmåt. Vi stannade då lite i köket för att äta något och även dricka lite vatten. Sedan gick vi och lade oss efter en mycket mycket lyckad kväll! 
 
Juste!! Dagen därpå när jag vaknade hittade jag även en jätte gullig film som Elvira, Madde, Elin och Sofia hade spelat in under gårdags kvällen. Så roliga - jag dör! Tack så mycket hörrni! Haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela