FREDAG - 24 JANUARI

Publicerad 2014-01-27 20:20:23 i Allmänt,

Ja, fredagen.. Fast egentligen ska jag börja berätta om Torsdagen, inte så kul men ni kanske vill höra iallafall, jag tar det snabbt. Gick i skolan, tänkte gå på tennisen men hade ont i magen så slutade med att jag inte gick, fick mer och mer ont, tillsut började jag må illa och mådde mer och mer illa. Till sist så mådde jag jätte illa och verkligen jätte dåligt. Så Torsdags kvällen var inte den bästa sen jag kom hit kan man ju säga. Men som tur va hade jag min madre och min hermana en dörr ifrån som hjälpte mig så mycket när jag körde med dem. Usch känner mig så hemsk nu i efterhand, haha! Hade även min riktiga mamma på telefonen vilket hjälpte också. 
 
Men anyway.. Fredagen.. Då var jag alltså inte i skolan, men jag mådde så mycket bättre den dagen. Men anledningen varför jag inte gick i skolan var pågrund av att jag var så jädra trött på morgonen, pågrund av kvällen innan. Men jag var iallafall hemma och gjorde inte så mycket.. Sedan kom min kära hermana hem och var hur glad som helst vilket var super mysigt! Vi bestämde oss då för att göra pankakor men konstaterade att vi inte hade ingridienser så jag klädde på mig lite snabbt och sen gick vi sedan iväg till Baily, en av Los Pacos små matbutiker där vi innan aldrig hade handlat förut. Men vi har sett att vår värdfamilj alltid brukar handla då så vi tänkte: "Varför inte?" Vi köpte då lite olika saker, bland annat lite "godare" saker! Dock när vi kom hem så höll madre på i köket och vi kunde inte göra pankakor. Vi började då istället göra oss iordning för utgång och mys i "kyrkan". Vi skulle nämligen klockan 19 vara på ett ungdoms ställe (som jag har berättat om tidigare), där en kille/äldre man/gubbe berättade om hela sitt liv. Verkligen så intressant! Alla satt som små dagis barn och lyssnade. Dock fick man lite stresspanik eftersom man nu kom på att man måste göra något av sitt liv, haha! När klockan började närma sig 22 började vi bege oss till ett ställe där vi satt och myste innan vi skulle träffa salsagruppen klockan 23 för att gå och dansa salsa!! Yeey! Har längtat efter det i två veckor nu! Även vår käre vän Gorka fyllde år så det blev lite firande för honom också. Sedan gick vi ut och hade en helt amazing kväll! Var verkligen super kul! Tror det var länge sen verkligen alla hade så kul! Hände dock lite ovnaliga saker under kvällen, men de var bara roliga! Måste även säga att min spanska flöt på väldigt bra under kvällen, haha! Det började sedan tunna ut och jag och Sofia började bege oss hemmåt (lite senare än vanligt kanske, haha!) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela