JULLOVET

Publicerad 2014-01-07 17:10:13 i Allmänt,

Ja nu när man har kommit tillbaka till Spanien så är det väl dags att börja blogga lite mer rutinerat. Bloggen har verkligen inte varit min första prioritet under det här lovet trots att det har hänt väldigt mycket. Men jag kan berätta lite översiktligt om mitt lov i Sverige. Jag har nästan hunnit träffa alla jag har velat träffa, jag har firat nyår med några kompisar samt nyfunna vänner, varit med min familj, firat jul med min släkt för första gången, varit på middagar samt bjudit på middagar, varit på bio, klippt mig, kollat på sjukt mycket film och mycket mer. Detta lov har verkligen varit innehållsrikt och som jag sa redan innan lovet så har man uppskattat detta lov ännu mer än vad man brukar göra eller hsr gjort tidigare. Dels för att man inte har träffat alla där hemma på så länge samt att man får ta en paus både från plugget och Spanien, inte för att det är något fel utan bara få ha den här hemmakänslan som man kanske inte har här i Spanien. Men jag är otroligt nöjd över mitt lov, dock hade jag önskat att det kunde varit lite längre men jag är nöjd ändå. Och jag haft det de bästa två första dagarna tillbaka, så jag är glad över att vara tillbaka. Dock när man träffade alla hemma så inser man nu hur mycket man uppskattar att man fortfarande har vännerna där hemma och hur glad jag är över vilka vänner jag faktiskt har. LOVE U ALL!! Och Vigdis jag saknar dig också så sjukt mycket redan!! Så konstigt när man precis hade vant sig att vara hemma och på ett sätt ställt om sig, så var man tvungen att åka igen. Saknar er alla redan! 
 
Några bilder från lovet:
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela