LÖRDAG - 11 JANUARI

Publicerad 2014-01-12 22:47:00 i Allmänt,

Som vanligt vaknade jag ganska sent. Sofia hade varit uppe och hoppat tidigt och hade dragit till gymmet när jag vaknade. Jag gick ner och åt frukost och kollade lite på serier. Efter ett tag bytte jag om till träningskläder och skulle gå ut och träna lite på terassen. Precis i rättan tid kom Sofia hem och vi tränade tillsammans. Det var jättek kul. Har börjat göra min 30 day challange som vi har som uppgift på Naturkunskapen. Så kul uppgift! Vi ska göra en vana i 30 dagar, som påverkar både psykiskt och fysiskt. Så den har jag gjort både idag och igår (i lördags då). Efter ett tag började vi bli hungriga och lagade pesto pasta som var så gott! Har inte ätit det på hur länge som helst. Vi började sedan göra oss iordning. Vi skulle nämligen möta upp några tjejor på tåg stationen eftersom vi skulle ta oss till Plaza Mayor vid 19. Hela kvällen var super kul! Vi bowlade, spelade air hockey (har btw inte skrattat så mycket som jag gjorde åt det spelet ända sen jag kom hit! Och det var när jag spelade det förra gången, haha!) Man kan inte inte ha kul när man spelar det spelet! Anyway.. vi åt även på Taco Bell, köpte yougurt glass, pratade, dansade, tog kort i en photo pooth och mycket mer. Det var hur kul som helst! Det var också så skönt att ha så j*kla kul, även fast man inte gick ut. Man tror alltid att man måste gå ut för att ha kul på helgerna men jag har velat göra andra saker jätte länge nu, just på kvällarna. Och den här kvällen bevisade verkligen att man kan ha hur kul som helst (om inte roligare) när man gör andra saker. Verkligen en lyckad "ute" - kväll! 
 
 Tack Sofia, Lill-Ellen, Lisa, Elvira, Elin och Lång-Ellen för en skit rolig kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela