LÖRDAG - 25 JANUARI

Publicerad 2014-01-29 22:15:53 i Allmänt,

Jag ska väl ta och fortsätta med helgen och mitt bloggande kanske..! Haha! 
 
På morgonen ringde alarmet klockan 11 men jag kände inte ritkigt att jag hade fått ut maximalt av min sömn då, så jag somnade om och alarmet ringde igen klockan 11.40. Sofia kom då upp till mig en liten stund och vi pratade och bestämde även att vi skulle göra pankakor till frukost. Dock märkte vi att vi inte hade allting som vi ville ha, så vi gick igen upp till mataffären för att inhandla det sista. Väl hemma igen började vi sätta igång med att steka pankakor och vi åt väl då "frukost" vid klockan 14.30. Till sällskap vid matbordet hade vi även Isabella, Lill-ellen, Lisa och Mallan på skype. Efter frukosten/ lunchen klädde vi på oss lite snabbt för att sedan bege oss till Lisa och Ellen där också Isabella var. Sofia skulle nämligen hämta några grejer som hon lämnade dagen innan. Vi låg där och pratade länge och efter en liten stund kom också Josefine och Mallan. När alla kände sig lite rastlösa bestämde vi oss för att ta en promenad till Los Pacos och "lämna av" oss. Trevligt att för en gångs skull att folket kommer till Los Pacos och inte vi behöver gå till dem, haha! Anyway.. Vet inte riktigt vad klockan var då men våra magar kurrade iallafall och vi gjorde spagetti med köttbullar. Framåt kvällen hade vi största beslutsångesten om vi skulle ut eller inte.. Men vi tänkte sedan "varför inte?". Övertalade då las hermanas Lisa och Ellen att följa med, vilket de gjorde. Så det blev en liten noche de las hermanas av det hela. Dock blev kvällen kanske tidig och min dejt med sängen började väl runt 2. Men kul hade vi så lände det varade! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela