MÅNDAG - 6 JANUARI

Publicerad 2014-01-12 20:18:16 i Allmänt,

 
Denna dag tror jag de flesta skulle ha all sorst ångest eftersom det bara var två dagar kvar till skolstart. Men jag hade världens bästa dag och hade inte alls någon sorts ångest av något slag, haha! Dagen började ganska tidigt.. eller tidigt och tidigt jag gick väl upp vid 11 och låg i sängen ganska länge, haha. Familjen skulle vid halv tre gå till los abuelos för lite mys eftersom det var den Spanska julafton i då. Dock hade jag bestämt med några dagen innan att vi skulle gå och spela volleyboll på stranden klockan halv 4. De som var med kan ni se på bilderna ovan. Fick även träffa några nya härliga ansikten som jag inte träffat på lovet, så det var jätte kul! Vi spelade volleyboll, rugdy, fotboll, hade massagetåg och hade bara det super bien! När klockan var ca 18.30 började jag gå hemmåt och då hade även min bästaste hermana kommit hem igen! Det blev mycket kramande när jag fick se henne igen och även Elin var hemma hos oss, så det blev att krama mycket "nytt" folk. Så kul att träffa de båda igen! Vi pratade ganska länge i mitt rum (som vanligt, haha!) och jag tror vi även hann med att äta. Fick även ett par julklappar (alldeles för mycket) från Sofia som var hur fina som helst. Tack så mycket bästa du! Vi pratade igenom hela jullovet och om mycket mer. Efter det hoppade jag in i duschen lite snabbt innan vi begav oss för att möta upp Mallan vid Eroski. Vi stod där och prata en stund innan vi gick till Lisa och Ellen, där också Madde var. De kom ut och vi stod väldigt länge och pratade om allt och lite till. Så härligt att se dem igen! Efter ett tag kände vi nästan alla för att vi var lite hungriga, så vi hittade en liten koisk där vi köpte pommes frites längst strandpromenaden där vi också satt och prata lite till. När klockan började närma sig 1.30 kände vi att det var dags att gå hem. Så jag och Sofia var väl hemma klockan 2.15. En super dag med andra ord! Hade de bästa två dagarna när jag kom ner, så bra början på detta år och termin! Älskar´t !! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela