ONSDAG - 8 JANUARI

Publicerad 2014-01-12 21:23:37 i Allmänt,

Första skoldagen! 
 
 
Bilden beskriver ganska bra hur jag kände på morgonen när skolan började.. Var så himla trött när jag skulle gå upp klockan 7.40 på morgonen. Men det var bara att pallra sig upp. Dock kändes det extra surt när man egentligen började klockan 11.20 men var tvungen att vara i skolan klockan 9 för att det stod på skolans hemsida. Olyckligtvis så när man väl kom till skolan träffade jag på rektorn som sa att vi skulle köra enligt schema vilket betydde att jag var tvungen att sitta i skolan från klockan 9 till 11.20.. De två lektionerna jag hade rullade på som vanligt och efter skolan stannade jag och Sofia i några affärer för att köpa lite grejer. Vi gick sedan hem och tog det bara lugnt. Jag kollade på serier den mesta av tiden och chillade. Åt middag, pratade med Sofia och gick sedan och lade mig. En ganska vanlig onsdag helt enkelt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela