SÖNDAG - 12 JANUARI

Publicerad 2014-01-13 17:57:57 i Allmänt,

Det är var den mest produktiva dagen på länge. Väldigt nöjd. 
 
Dagen började med att klockan först ringde klockan 10. Kände dock att det var liite för tidigt så jag ställde om den till 10.30. Kände även då att jag inte hade sovit ut riktigt ordentligt så jag somnade lite från och till och började väl vakna till runt 11.15. Fick då ett meddelande av mamma där hon sa att hon ville skypea. Så jag ringde upp henne och vi pratade i en timme (tror jag det blev). När vi sedan hade sagt hejdå gick jag ut till Sofia som hade lagt sig på solterassen och solat. Joinade henne i några solminuter innan våra magar behövde mat. Vi gick då ner till köket (tror klockan var 12.30) och började göra iordning, ett väldigt bra ord som jag nu snor från Sofias blogg var, brunch. Den bestod av scramble egg med bacon + macka och juice. Så gott! Efter det gick vi upp igen och solade någon timme innan vi blev alldeles för uttråkade och kände att vi behövde röra på oss. Vi tog då en PW ner till stranden för att göra lite övningar i solen. Vi gick även lite fram och tillbaka på stranden och sedan satte vi oss och pratade om allt mellan himmel och jord. Efter ett tag träffade vi även på Lisa, Madde och Mickis lite spontant som också var ute och motionera. När vi kände att vi började bli lite små hungriga igen gick vi till ett strand "hak" där de hade smoothies. Hade craveat efter det hela dagen, så det passade perfekt! 
 
Totalt var vi väl ute i ca 3 timmar och jag var hur nöjd som helst när jag kom hem. Vi avslutade vårt träningspass med lite streching och sedan kom jag också ikapp med bloggningen. Gick även och lade mig väldigt tidigt, vilket verkligen kändes dagen efter. Hur bra dag, helg, vecka som helst! Som jag har sagt till de flesta jag har träffat på så har denna vecka varit den bästa på länge. Det var väl en dag som inte var lika bra som de andra, men i sin helhet har den här veckan varit helt enkelt bäst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela