SÖNDAG - 26 JANUARI

Publicerad 2014-01-30 17:13:31 i Allmänt,

Dagen började ganska tidigt för min del (och även Sofia, eftersom jag typ tvingade henne att äta frukost med mig på morgonen, haha!). Jag skulle nämligen bli upphämtad 10.40 av Nander för vi och massa andra skulle åka till castillot för lite workout. Efter upphämtning av fler folk och en bit att åka var vi framme och workouten började. Var dock inte med eftersom jag inte kände för det. Varför jag hade kommit dit var pågrund av att jag ville vara med och spela sporterna som vi sedan gjorde på stranden. Då vi spelade rugby och baseball. Dock var det inte så roligt som jag hade hoppats på, men det var ändå kul att göra nånting av Söndagen iallafall. Lite senare på eftermiddagen begav vi oss hem och jag lade mig ute i solen för att få nån färg, haha! Sofia var nämligen på stranden och har alltid en tendens att vara en nyans brunare än mig, så kände att jag var tvungen att komma ikapp, haha! När klockan började närma sig 17 "råkade" jag somna i min säng men hade som tur var ställt klockan så att jag skulle komma upp en halvtimme senare, eftersom jag skulle gå på Linns Zumba pass klockan 18. Lika kul som vanligt, och efter passet mötte Sofia upp mig som hade varit hos Lisa och Ellen och vi gick tillsammans hem för att ha lite söndags ångest och mat i magen innan vi gick och lade oss. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela