TISDAG - 7 JANUARI

Publicerad 2014-01-12 20:41:55 i Allmänt,

Dagen började som vanligt ganska sent och runt 13 mötte vi upp Madde 20 meter utanför vårt hus, haha värt. Haha men det var super kul att träffa henne igen! Vi gick hem till oss och pratade mycket och sedan var det tyvärr dags för Sofia och Madde att plugga med sin historia. Jag gick då ut på takterassen och solade, var också så trött så jag somande i solen och FICK EN RAND!! Tyvärr hade jag en t-shirt liknande blus på mig så det blev ju inte en så snygg bränna direkt, haha! Men den försvann ganska snabbt. Efter ett tag gick jag in i mitt rum igen och där satt de och pluggade flitigt i mitt rum, haha! Vi pratade, pratade och pratade lite till innan klockan blev ganska sent och Madde var tvungen att gå hem. Vi följde henne hem och sedan gick vi hem igen. En mycket mysig och härlig sista lovdag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela