ADIOS MI FAMILIA ESPAÑOLA

Publicerad 2014-06-18 09:01:30 i Allmänt,






Det här var min sista natt och mitt sista allting i Spanien. Natten har varit helt underbart skön och jag har sovit som en stock, vilket bara bevisar att jag trivs så himla bra här. Jag har även redan sagt hejdå till familjen och nu ska jag även säga hejdå till huset. Jag kommer sakna detta så otroligt mycket men jag är också så nöd över mitt år här. Kunde inte blivit mycket bättre. Älskar Spanien, älskar min värdfamilj och alla mina kompisar, älskar skolan och det här året. Tack för allting men nu är dags för mig att lämna. Hasta pronto España y Hola Suecia! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela