FREDAG - 30 MAJ

Publicerad 2014-06-02 01:04:44 i Allmänt,

Skolan under fredagen bestod mest av eget arbete inför slutspurten. Lektionerna gick då åt till att träna och göra klart saker inför prov m.m. Men efterosm man inte själv har någon slags självdiciplin så gick det ju inte så bra för just mig på den fronten. Men dock var tiden efter skolan mycket roligare. Jag och några tjejer gick nämligen till stranden som vi hade gjort en/två/tre dagar innan. Så mysigt! Vi gick och lade oss och bara stekte och lyssnade på musik samtidigt som några pluggade. Badade lyckades vi också göra i det svin kalla vattnet. Verkligen dagar som dom man kommer njuta av när man senare sitter hemma i Sverige och fryser. Vi gjorde även samma sak för, som jag sa, en/två/tre dagar innan där jag, Sofia, Madde, Elvis och Lisa köpte jordgubbar med nutella och lade oss på stranden och bara pratade, så mysigt! Kan inte sluta säga eller kommentera allting med "så mysigt" men det är verkligen det det är, och det är det man verkligen kommer sakna i Sverige att man bara kan gå till stranden direkt efter skolan och bara chilla. 

Här är lite random pics tagna under dagen: 


Kvällen: 

Efter stranden skyndade jag och Sofia oss till shoppinggatan i hopp om att hitta något nytt till kvällen, men inga lycka funnen så det blev taxi i stress hem för att snabbt göra oss iordning och sen dra iväg igen för att möta upp salsa gänget för en sista avskedsmiddag. Vi samlades alla på Pad Thai Wok där det faktiskt var super god mat. Vi satt och prata och åt en lång stund innan vi salsare begav oss mot salsastället för att dansa en sista gång. Medans de andra gjorde nånting annat, haha! Juste de hade en mys kväll med stickpins och annat! Aja, vi dansade iallafall järnet på stället innan folk började tröttna och ville gå hem. Ingen var direkt taggad på utgång så det blev en tidig kväll med en deeptalk promenad med min hermana. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela