LÖRDAG - 14 JUNI

Publicerad 2014-06-17 11:40:48 i Allmänt,

Lördagen var verkligen sista slappardagen för mig! Jag var hemma hela dagen och sov och kollade på serier. Så jäkla skönt! Var helt slut hela dagen och kunde inte röra ett finger, kände mig jätte osocial osv men det var verkligen behövligt att bara vara hemma en sista gång. Men när jag sedan hade vaknat upp efter power nap kände jag att jag var tvungen att göra något produktivt så jag började packa.. Inte det roligaste men behövligt det också. På eftermiddagen när jag förvånadsvärt hade packat ner nästan allting kom Sofia hem. Vi gjorde oss då lite snabbt iordning för att planen var att vi skulle möta de som var kvar i Funkan, köpa Mr. Noodles och sen gå till stranden för att mysa och äta, vilket vi gjorde och det var så himla mysigt! En av de bästa kvällarna faktiskt! Sen gick vi runt för att kolla lite och kanske dansa lite men det slutade med att ett gäng trötta tjejer gick hem istället. Men en mycket värd kväll! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela