SÖNDAG - 15 JUNI

Publicerad 2014-06-17 22:24:01 i Allmänt,

I Söndags var det stranden som gällde för att pressa! Jag och Sofia orkade inte äta frukost hemma så vi gick förbi Whim (den enda affären som är öppen på Söndagar) för att köpa frukost. Det blev yoghurt med choklad flingor och chips! Haha! Sedan var det pressa, pressa, pressa som gällde! Vi var på stranden vääldigt länge och jag blev bränd i ansiktet som vanligt! Lite senare så gick vi en snabbis hem till Madde för att fördriva tiden lite eftersom vi skulle säga hejdå till Elin och Elvis som lämnade oss och Funkan. Så sad! Sedan blev det hem för lite middag och packning! Lite senare blev det ett försök till utgång men de flesta var ganska trötta så vi gick återigen hem istället då det inte heller va så mycket folk ute. Men det var mysigt att ha deeptalk med min hermana några sista gånger. 
Fick bli en bild på trollet bär vi däckade hemma vid Maddes pool! Sötisen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela