TISDAG - 17 JUNI

Publicerad 2014-06-18 00:12:40 i Allmänt,

Den här dagen har verkligen gått ut på att gråta.. Alla farväl och alla realizing moments idag har varit ändlösa. Har gråtit som ett vattenfall.. Idag tror jag var dagen då allting verkligen slog och jag förstod att imorgon åker jag hem till Sverige och det här äventyret är över.. 

Men för att berätta om dagen så vaknade jag upp och åt nutella till frukost. Ringde också mamma för att prata lite och sen var det egentligen dags för mig att säga ett sista adjö till Lukas men tyvärr blev det inte så. Så istället gick jag i 40 min till Felicia där jag spenderade några timmar med henne och Mallan Ballan och badade och solade. Verkligen super mysigt och bästa dagen att spendera som en sista här. Sedan var det hem för att packa det sista och göra mig iordning för morgondagens flygresa hem till Suecia. Jag har även upplevt sista duschen, sista middagen, sista mycket alltså. Det svåraste var att ta ner Funkan väggen som har hängt under hela året. Men nu har jag skrivit en lapp som sitter ensam kvar, så att den nästa gäststudenten ska få starta sitt äventyr! 

Nu ligger jag i min säng för att spendera sista natten i min säng, i mitt rum, i mitt spanska hem, hos min spanska familj. Sorgligt är det allt! Jag kommer sakna allting med detta. Gonatt allihopa och sov så gott! Det ska iallafall jag göra! 
Sofias rum..

Funkan väggen 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela