TORSDAG - 12 JUNI

Publicerad 2014-06-13 00:50:01 i Allmänt,

Vad kan man säga om den här dagen? Möjligtvis att det var den sista officiella dagen i skolan. Sista "lektionen", sista lunchen, m.m. Men det firade/ sörjde inte vi på något tråkigt sätt, vi gick nämligen till stranden, en helt bunt med människor, till det nya hopplandet i havet. Där hoppade vi och stutsase runt säkert 25 stycken på olika luftmadrasser etc. Så himla kul! Det roligaste var nästan och kolla på när alla failade på utmaningarna, haha! 

När timmen var över var vi återigen så himla trötta så efter lite bad, glassätande och pratande somnade nästan alla på stranden. Det var inte förens jag vakande själv för att bada lite som jag såg hur utmattade alla verkligen var, eftersom alla låg som döda sälar, inklusive mig. Men efter stranden fick vi även med hos Elin en liten stund för att äta Ben & Jerrys och kolla på halva LOL. Så mysigt! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela