EL TORRO CON MI HERMANA

Publicerad 2014-03-27 15:54:08 i Allmänt,

Tänkte även berätta (även fast jag inte kommer ihåg vilken dag det var). Så bestämde jag och Sofia oss för att ta en PW för att bränna lite kalorier.. Vad gör vi? Köper en Ben & Jerry och går till El Torro och käkar den. Trots att det var blåsigt, mörkt och kallt lyckades vi hitte ett lä ställe där vi satt och skratta som aldrig förr. Och de enda kalorierna vi brände var när vi sprang från den ena affären till den andra för att se vilka smaker de hade. Vi kände liksom att eftersom vi inte kommer ta en PW så kan vi väl lika gärna försöka göra av med lite kalorier på att springa mellan affärerna. Och jag kan väl säga att det är så det brukar gå till här nere i funkan, haha! Inte just som det här exemplet kanske, men man tycker att man är duktig som motionerar men sen när man väl kommer ner till stranden, vill man njuta av en glass. Haha! Standard! 
 
Men det var mysigt vid El Torro iallafall! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela